Translate ( not 100% accurate)

luni, 20 octombrie 2014

Primul atelier

The Romanian Team had its first workshop today. Teachers and students, we talked about traditional games and about dice games, we had fun, but we also did a lot of work. We were already working at team’s blog, we were making photo albums and we were thinking at what games we will choose for the mobility in Spain. It was an amazing day!
——————————————————————————————————————
Echipa din românia a avut primul atelier astăzi. Profesorii şi elevii, am vorbit despre jocuri tradiţionale şi jocuri cu zaruri , ne-am distrat dar am şi muncit . Deja lucrăm la blog-ul echipei , am făcut albume foto şi ne-am gândit la jocurile pe care le vom alege pentru deplasarea în Spania. A fost o zi grozavă !



Istrate Cătălin's Slidely by Slidely Slideshow

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu